Asiakaspalvelu

Yhteydenotoissa toivomme ensisijaisesti käyttämään sähköpostia, jos mahdollista. 

Pyrimme vastaamaan posteihin mahdollisimman pian (ma-pe).

Alla löydät vastauksia kysymyksiin liittyen tilaamiseen, maksuihin ja palautuksiin. Olethan yhteydessä myyntiin, mikäli et löydä vastausta tästä.  

TILAAMINEN

HALUATKO TEHDÄ MUUTOKSIA TILAUKSEESI?

Me voimme poistaa yksittäisiä tuotteita tai koko tilauksesi, jos sitä ei ole vielä siirretty pakattavaksi.

ONKO TILAUKSENI LÄHETETTY?

Kun tilauksesi on käsitelty, saat lähetysilmoituksen sähköpostiisi.

MISSÄ TILAUKSENI ON?

Toimitusaika on 3-7 arkipäivää ja se lasketaan tilauspäivän jälkeisestä arkipäivästä. Tilaus toimitetaan ensisijaisesti suoraan kotiisi, jos se mahtuu toimitettavaksi postiluukusta. Jos tilaus on liian suuri toimitettavaksi postiluukusta, toimitetaan valitsemaasi postin toimipisteeseen. Sinä saat ilmoituksen lähetyksen saapumisesta tekstiviestitse siihen matkapuhelinnumeroon, jonka olet ilmoittanut asiakastilillesi. Pienille kirjelähetyksille, jotka toimitetaan postiluukusta, emme saa Postilta lähetystunnusta. Kirjelähetykset eivät näin ollen ole seurattavissa. Jos tilauksesi on lähetetty pakettina, olet saanut sille lähetystunnuksen ja voit seurata lähetyksen kulkua osoitteessa posti.fi.

Tilatessa asiakkaalle luodaan automaattisesti käyttäjätili, jonka tunnuksen ja salasanan tilaaja saa sähköpostiinsa. Matkapuhelinnumerosi on tarpeellinen tieto valitessasi toimitustavaksi Smartpost, sillä saat tekstiviestinä noutokoodin, kun lähetys on valmis noudettavaksi.

Tilauksesta lähtee automaattisesti tilausvahvistus sähköpostitse asiakkaalle. Tämän vuoksi sähköpostiosoitteen lisääminen yhteystietoihin tilausta tehdessä on toivottavaa. 

Käyttäjätili päivittyy tilauksen statuksen mukaan, esim. postipaketin lähetystunnus seurantaa varten päivittyy tänne. Aquanetti ei luovuta asiakkaan tietoja ulkopuolisille.

Alle 18-vuotiaalta tarvitaan huoltajan hyväksyntä tilauksen tekemiseen. Kaikki verkkokauppaan liittyvä väärinkäyttö on kielletty.

Aquanetti on tarkoitettu yksityisille kuluttajajille. Jälleenmyyjiä sekä seuroja (seura-asut) pyydämme ottamaan yhteyttä sähköpostitse.

MAKSAMINEN

Verkkokauppamme käyttää Klarna Checkout -palvelua, jotta voit helposti, joustavasti ja turvallisesti maksaa ostoksesi. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit - kaikki yhtä turvallisia. Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta.

Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun.

Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu 

ONKO TILAUKSENI MENNYT LÄPI?

Saat tilausvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen heti, kun tilauksesi on saapunut ja hyväksytty. Voit aina tarkistaa tilauksesi tilan myös kirjautumalla Omille sivuillesi.

EN SAANUT TILAUSVAHVISTUSTA, MUTTA MAKSUKORTILLENI ON KUITENKIN TEHTY KATEVARAUS. MITÄ TEEN?

Joissain harvoissa tapauksissa maksukortille on saatettu tehdä katevaraus, vaikka tilaushetkellä on tapahtunut tekninen virhe. Katevaraus poistetaan tililtäsi 1-5 pankkipäivän kuluessa.

MILLOIN SAAN TAKAISINMAKSUN PALAUTTAMISTANI TUOTTEISTA?

Voit nähdä takaisinmaksun tiliotteellasi viiden pankkipäivän kuluttua siitä, kun sait palautusvahvistuksen meiltä.

POSTI ON SAANUT AINOASTAAN ENNAKKOTIEDON TULEVASTA LÄHETYKSESTÄ. MITÄ SE TARKOITTAA?

Postin tilaukselle antamalla lähetystunnuksella voi seurata lähetyksen kulkua vasta, kun lähetys on saapunut Suomeen Postin käsittelyyn. Me toimitamme tilaukset Ruotsista ja näin ollen on normaalia, että muutaman päivän ajan tilauksen lähettämisestä Postin tiedoissa näkyy ainoastaan ennakkotieto saapuvasta lähetyksestä. Jos seurannasta ei löydy lainkaan lähetystietoja, tilauksesi on mitä luultavammin toimitettu kirjelähetyksenä.

EN OLE SAANUT TILAUSVAHVISTUSTA. MITÄ TEEN?

Jos et ole saanut tilausvahvistusta sähköpostiisi pian tilauksen teon jälkeen, voi tämä tarkoittaa, että tilauksesi kohdalla on tapahtunut jonkinlainen virhe. Kirjaudu Omille sivuillesi tarkastaaksesi tilauksesi tilan. Mene kohtaan "Tilaukseni", etsi oikea tilaus ja tarkista, että kaikki näyttää hyvältä.

TILAAMANI TUOTE ON TILAPÄISESTI LOPPU.  MITÄ VOIN TEHDÄ SAADAKSENI TUOTTEEN?

Suosittelemme sinua laittamaan tuotteelle kokojen valvonnan, jotta saat tiedon sähköpostiisi heti, kun tuotetta tulee uudelleen myyntiin. 

HALUATKO KÄYTTÄÄ LAHJAKORTIN? 


Lahjakortista löydät lahjakorttikoodin, joka syötetään ostoskorissa "Aktivoi lahjakortti" -kenttään; muista painaa harmaata painiketta. Jos lahjakortin summan vähennyksen jälkeen jää maksettavaa, valise maksutapa ja maksa erotus.

Verkkopankkitunnuksilla maksu tulee suorittaa etukäteen, jonka jälkeen tilaus toimitetaan,

Tuotteet sisältävät arvonlisäverron ja ovat kappalehintoja, ellei toisin mainita.

VAIHTO JA PALAUTUS

MAKSAAKO TUOTTEIDEN PALAUTTAMINEN?

Kyllä, me veloitamme toimituskulut, mikäli ne on veloitettu alkuperäisen tilauksen yhteydessä. . Ei koske tuotteen vaihtoa tai reklamaatiota.

OLETTEKO VASTAANOTTANEET PALAUTUKSENI?

Saat palautusvahvistuksen sähköpostitse, kun me olemme vastaanottaneet palautuksesi. Palatuksen vastaanottamisessa ja käsittelyssä voi toisinaan mennä jopa 14 päivää.

MITEN PALAUTAN TUOTTEEN? 

Tuotteilla on lakisääteinen 14 vrk vaihto- ja palautusoikeus poislukien kilpapuvut (Carbon-sarja). Ostetuilla kilpa-asulla ei ole vaihto- tai palautusmahdollisuutta, myymme kaikki asut kokeilemattomina jotta voimme säilyttää tehdastakuun puvuille. Vaihtaminen asiakaspalautuksena Itellan (Postin) kautta on asiakkaalle veloituksetonta. 
Huom: emme lunasta muilla tavoin palautettuja tilauksia.

Liittäkää palautukseen kirjallinen dokumentti, jossa seuraavat tiedot:
Yhteystietonne sekä mahdolliset vaihtotuotteet.

Kirjoittakaa pakettiin/kirjeeseen seuraava palautusosoite:
ASIAKASPALAUTUS
Aqua Action Finland Oy
Kenkätie 7
33950 PIRKKALA

Tuotteen on oltava ehdottomasti jälleenmyyntikuntoinen, käyttämätön ja siisti sekä myyntipakkauksen tulee olla ehjä. 

Jos tuotteessa on vaurio tai se on rikkoutunut, lähetä meille palautuksen yhteydessä selvitys siitä, miten vaurio on syntynyt. 

Ota aina kaikissa vaihto-, palautus- tai reklamaatioasioissa yhteyttä Aquanettiiin sähköpostilla: myynti@aquanetti.fi voit ottaa yhteyttä myös täyttäämällä tämän lomakkeen.


Vaihtojen ja palautusten käsittelyssä noudatamme Kuluttajansuojalain määrittämiä aikoja ja pyrimme hoitamaan asian mahdollisimman nopeasti asiakasta tilanteesta tiedottaen.

Yritys:

Aqua Action Finland Oy
Kenkätie 7
33950 Pirkkala

044 9768 919 (Arkisin klo 9-16)

Voit ottaa yhteytta myös täyttämällä tämän lomakkeen.